Category Archives: Sport

Kleofas – Boks w Kato

silny trener

klikej w album

06 Kleofas, Katowicki klub bokserski, którego liczba w nazwie pochodzi od roku założenia 1906 (sic!) choć wtedy jeszcze grali w bala 😉 Niedawno odbyła się tam charytatywna gala tzw. ‚oldboyów’, są to rekreacyjnie uprawiający boks faceci, którzy cieszą się dobrą opinią swoich rodzin i znajomych. Wydarzenie dość niesamowite i jest z niego film w sieci okraszony pięknym remixem Still D.R.E. i Hemp Gru. lol.

by osom.

ps. były nawet dupery

kleofas katowice

dupery sie pindrzą

ps2. i dzieci

dzieci boksuja

bajtle sie ciulają

SIŁA!!!

„Witam wszystkich znowu jesteśmy na siłownie…”

OMG! Fiodor przegrywa

Co prawda juz pierwsze strzały Fiodora pokazują ze Werdum miał naprawde farta że wyciągnął tą dzwignie.. no ale stało sie – Fiodor Emelianenko wczoraj w nocy przegrał!

mistrz świata w podnoszeniu ciężarów

Tak, to prawda, czas rozruszać to ścierwo (rafał ścierwo!) i odbędzie się to w stylu alabama (styl cykliczny, niekontynuowane, bądź bardzo krótko kontynuowane serie) oraz w stylu pompon (czyli styl ascetyczny i taki trochę ‚ale gówno’). Powitajcie UBERKOKSA, mistrza w swym fachu.

Podejście do rekordu świata (proszę zwrócić na piękną pracę asekurantów, zwanych na niektórych siłkach ‚schujalcami’).

STAY FROSTY!

patrz na te najki! znaczy na ta reklame

spike jonze jest super ekstra #7

W związku z wczorajszą (nieudaną:( ) próbą premierowego grania w skate 3, zamieszczam świeżutką reklamę butów Lakai. by spike, with spike 🙂

przybor: ‚o kurwa ten koles jest niesamowity’

Vodpod videos no longer available.

how about that? ha?!

Kumitsu – szybkość czasu

Chciałem zaprezentować Wam nieznany, ale kurewsko skuteczny styl walki – Kumitsu.
Ciosy szybkie jak czas i jadowite jak żmija, oto krótka charakterystyka tej sztuki.

Poniżej przykład zastosowania w nielegalnej walce MMA..
..tak, MMA Panowie, MMA!

nicolas cage as

john alabama!!!

a także, Nic Cage as EVERYONE! ŻYCZĄ WSZYSTKIM

Read more of this post

Scott Brooks Rule

Jest to jedna z ciekawszych  historii o jakich dowiedziałem się od czasu początków mojej fascynacji NBA. Scott Brooks to aktualnie trener Oklahoma City Thunder, natomiast w 1995 roku, będąc jeszcze zawodnikiem, uczestniczył w pewnym bardzo interesującym i dość absurdalnym wydarzeniu.

Read more of this post

MATCH DAY VS VALENTINE’S DAY

Grupa kibiców Tottenhamu rozwiewa wątpliwości co do wyboru.
Dobre mordy. W Polsce z okazji walentynek kibole dali pewnie komuś w pape.