INFOLINIA na PRANKU

Myślę, że każdy z nas miał kiedyś ochotę rozpierdolić telefon w czasie rozmowy z konsultantem.

Ja moje apogeum przeżyłem jak kiedyś zgłaszałem kradzież telefonu, a koleś chciał ode mnie jakieś pojebane dane aby zablokować mojego SIMa. Mówię mu ‚Koleś jesteś normalny czy wyjebany przez pawiana w ucho? Stoję pod Maciem 30 jebanych km od cywilizacji a Ty chcesz ode mnie jakieś kurwa numery i hasła? Pojebało Cię?* Żartujesz sobie?!’

W końcu zablokował pierdoła jeden, ale i tak było ciężko. Dlatego totalnie doceniam to co zrobiły te typy. Co prawda w Belgii i na jakimś biednym pachole z ochrony ale i tak, kurwa! 🙂

* nauczony internetem musiałem się trzymać język na wodzy żebym nie zrobił się sławny TAK albo TAK.

Skomentuj

