Monthly Archives: Styczeń 2011

Zuckenberg VS Zuckenberg VS Zuckenberg

Uwaga, na początku trochę nudnawe!

Fajnie że The Real Zuckenberg ma tyle dystansu do siebie, choć wydaję mi się że musieli to nagrywać zanim poszły plotki że Goldman Sachs zawyżył wycenę bunia przed IPO 😉

House of 1000 Corpses Derezzed

hahaha niezłe mega spoko!

 

Kolęda u dresa!

Dres jest piękny, jak tak to oglądam to mam wrażenie że zanim był łysy to był rudy. UUuuuuuuueeehheee.

W rozwinięciu remix oczywiście.

Read more of this post

PSEUDOŚPIEWAJĄCY KARZEŁ…

..tak, ten który zna 50 Centa,…

POWRACA.

Tym razem z Davidem Guettą.

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia o co chodzi z tym zretardzonym karlito, rozumiem że raz mogło być umiarkowanie śmiesznie (jak 50Cent wylazł z szafy) ale WTF?! Seriously, WTF?!

Nuta na dziś dziffki

DJ TLO – Anastasia

INFOLINIA na PRANKU

Myślę, że każdy z nas miał kiedyś ochotę rozpierdolić telefon w czasie rozmowy z konsultantem.

Ja moje apogeum przeżyłem jak kiedyś zgłaszałem kradzież telefonu, a koleś chciał ode mnie jakieś pojebane dane aby zablokować mojego SIMa. Mówię mu ‚Koleś jesteś normalny czy wyjebany przez pawiana w ucho? Stoję pod Maciem 30 jebanych km od cywilizacji a Ty chcesz ode mnie jakieś kurwa numery i hasła? Pojebało Cię?* Żartujesz sobie?!’

W końcu zablokował pierdoła jeden, ale i tak było ciężko. Dlatego totalnie doceniam to co zrobiły te typy. Co prawda w Belgii i na jakimś biednym pachole z ochrony ale i tak, kurwa! 🙂

* nauczony internetem musiałem się trzymać język na wodzy żebym nie zrobił się sławny TAK albo TAK.

powrót Waszki G plus sztuczka magiczna!

 

amazing

KRÓL BEATBOXA

Beatboxerów było wielu…
ale żaden z nich nie śmiał zagrać przy…
TYM ŁYSYM KOLESIU KTÓRY TROCHĘ WYGLĄDA JAK VIN DIESEL.

Prosze państwa Leszek hardkor xl będzie skakał

niebywała w takich produkcjach magia montażu i doboru muzyki ❤

MMA panowie, MMA

Tak. Jeleń.
‚Przybył skopać. Jakieś poważne dupsko’.