Ale bym ją paklał #1

Nic nie rozrusza tego bloga tak jak porcja konkretnych lachonów, tak więc rozpoczynam nową serię, która miała już swoje przebłyski (np. tu i tu) (nie mylić z błysk-zs) na tym blogulasku.

Jako znany koneser kobiecego piękna (znany w niektórych kręgach jako Rychu413) postanowiłem tak trochę dzielić się z Wami moimi kobietami.

Dziś chciałem poznać Was z tą oto damą:

1

ISABEL LUCAS to chłopaki z hajlajfloryda, chłopaki z hajlajfloryda to jest ISABEL LUCAS

Pani Isabel jest aktorką, jej dorobek aktorski możecie znaleźć TUTAJ. W Transformers zagrała u boku wiadomo-kogo i nawet dorobiła się swoistych porównań:

..co samo w sobie jest już swoistą nobilitacją. Dzięki swojej słodkiej dziewczęcej urodzie i bardzo miłej japie zagościła właśnie na mojej tapecie, wypierając z niej Megan ‚mam wypisane na twarzy że jestem zimną suką’ Lis (ang. Fox)… Od razu odpowiadam na dziwne komentarze – wiadomo że to tylko chwilowo!

Następnie zagrała w filmie ‚Łamacze dnia’ (ang. Daybreakers) oraz w nowym, doprowadzającym do irytacji przez internetowe reklamy, mini serialu HBO Pacyfik (ang. Pacific). Wygląda na to że od jej kariera będzie się już rozwijać w tempie błysku (nie mylić z błysk-zs) i będzie jeszcze o niej głośno… A WÓWCZAS PRZYPOMNIJCIE SOBIE, KTO PIERWSZY CHCIAŁ JĄ PAKLAĆ! Hmm, how about that, ha?

Z ciekawostek dodać mogę jeszcze że Pani Isabel jest chyba fanką serialu South Park:

Fuck you dolphins! Heheh tylko Ci robię na złość Isabel.. nie bądź zła.. no choć się z nami dupić.. 😉

Na koniec kilka ujęć:

Reklamy

2 responses to “Ale bym ją paklał #1

  1. rumaro Marzec 22, 2010 o 5:08 pm

    Jaram sie serialem The Pacific! Obejrzalem pierwsze dwa odcinki i nie pojawila sie tam jeszcze. Niestety moze to oznaczac, iz wystapi chujowy watek milosny. Na szczescie znajac The Jew(znany inaczej jako SS) i Toma Hanksa, milosc szybko zakonczy sie smiercia ktorejs ze stron(high five!).

  2. Zorro Marzec 23, 2010 o 6:56 pm

    Paklałem wczoraj Wieslave Szymborską oraz Marie Czubaszek. Tyle sera to w zyciu nie zjadlem hihihi

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: