waglewski a koszalin

damn, nie wiem czy to jakiś hit na internecie, czy każdy poza mną to już słyszał ale chuj mnie to obchodzi bo ja to usłyszałem dzisiaj i umarłem – mniej więcej podobnie jak waglewski. po raz pierwszy od dłuższego czasu potrafiłem tak namacalnie wcielić się w skórę bohatera – tym razem wywiadu. chciałbym widzieć jego minę.

4 responses to “waglewski a koszalin

  1. pompon69 Luty 2, 2010 o 10:41 pm

    No w sumie masz racje bo to był hit w internecie już jakiś czas temu ale cały wic polega na tym że było to już także na tym blogu.

    https://hajlajfloryda.wordpress.com/2009/10/15/dziennikarki-prezenterki/

    not cool

  2. 120daysodomy Luty 2, 2010 o 10:49 pm

    współblogerów przepraszam

    mimo to „chuj mnie to obchodzi bo ja to usłyszałem dzisiaj i umarłem”

Skomentuj

