mistrz imprezy

byli mistrzowie chilloutu. bylo ich kilku. ale to jest mistrz imprezy. mistrz tanca. i nie jest to przybor.

zlapalismy go na poczatku wycieczki do ustronia na obiad. pelnej pieknych przygod w stylu florida team.

TOTAL UPDATE!!!!


photos by pompon69

9 responses to “mistrz imprezy

  1. przybor Październik 24, 2009 o 5:35 pm

    widac, ze zna sie typ na rapie

  2. Rumaro Październik 25, 2009 o 12:22 am

    Nie wierze hhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahaha

  3. Rumaro Październik 25, 2009 o 12:26 am

    ej wydaje mi sie ze slysze tam rafiki

  4. john alabama Październik 25, 2009 o 11:25 pm

    najgorsze jest to, że nagrany jest tak późno, bo ja byłem w garażu. te fiuty w aucie nie mogły nic nakręcić bo wszystkie miały iphone’y 😦 a ponoć wcześniej ten żul tańczył jak wariat na masce CLS’a.

  5. 120daysodomy Październik 26, 2009 o 4:46 pm

    ja go z daleka widziałem ale nie wiedziałem czy te pląsy to najebaństwo czy taniec dopiero jak podszedł pod okno to skumałem. ale fakt, ze i tak bym nie kręcił.

  6. pompon69 Październik 26, 2009 o 8:45 pm

    ja w tym czasie zajęty byłem inną piotrowicką anomalią!
    fociłem kolesi którzy naprawiali/rozbierali/rabowali (nie wiem) samochód który był przewrócony NA BOK (pozycja wertykalna)!!
    Alabama wrzucaj to foto!!

  7. pompon69 Październik 26, 2009 o 9:53 pm

    buehehehe
    Ostatnie zdjecie: chciałem uchwycić super żula lustrem ale j.a. miał jakis ultraprzyblizający obiektyw.

    pewnie używa go do fotografowania swojego peniska hihihihihihi

Skomentuj

