spike jonze jest super ekstra #5

Spike wygrał dziś super nagrodę!! Nagrodę za Best Video (That Should Have Won A Moonman) na 2009 MTV Video Music Awards. Co ciekawe, chodzi o teledysk z 1994 roku! Więc Listen, all of y’all, it’s Sabotage!!1 ale teraz jedziemy z rapem:

Kosmiczny UPDATE!

Spike nakręcił sporo teledysków dla raperów. Zamieszczam większość 😀

  • The Pharcyde – Drop (mój ulubiony) [1996]

————————————————————————————————-

UPDATE:

oook, kilka ciekawostek dziś dopiszę bo mam chwilkę czasu. Pewnie każdy zauważył, że ten teledysk jest dziwaczny. Taki jest. Pewnie większość z mózgami zauważyła, że jest kręcony od tyłu a potem puszczony od tyłu. Żeby efekt był jak najlepszy Spike kazał tym małpom (choć to moje ulubione małpy to jednak małpami są!) nauczyć się swoich zwrotek fonetycznie od tyłu!!!1

oto teledysk przed obróceniem:

a tu z komentarzem FatLipa:

————————————————————————————————-

  • Kanye West – Flashing Lights (mój drugi ulubiony) [2007]
  • Notorious B.I.G. – Sky’s The Limit (mój trzeci ulubiony) [1997]
  • Ludacris – Get Back (ten jest zabawny) [2004]
  • FatLip – What’s Up Fat Lip (ten jest miły) [2000]
  • Beastie Boys – Sure Shot (ten jest jakiś zwyczajny) [1994]
  • MC 900 Ft. Jesus – If I only had a brain (ten jest głupi) [1994]
  • Diddy & The Family – It’s All About the Benjamins (Rock Remix) (co do tego nie jestem pewien czy to wersja Spike’a ale mam spore przesłanki co nie) [1997]
4 responses to “spike jonze jest super ekstra #5

  1. clatronic5000 Wrzesień 14, 2009 o 9:31 pm

    ucz sie lepiej!

  2. john alabama Wrzesień 14, 2009 o 9:40 pm

    pi3kny mailowy adres!!! :*

  3. rumaro Wrzesień 15, 2009 o 9:22 am

    szkoda, ze nie dodales dat w ktorych zostaly nakrecone. Mnie zawsze roczniki interesuja.

  4. Pingback: kanye west zmaga się ze swoimi demonami « hajlajfloryda blog

Skomentuj

