Przybor donosi: Ja też UMIEM…

Wszystko zaczęło się od tego:

Potem odpowiedź:

Potem nastał KULT…

UMISZ COŚ?!

ZAPRASZAMY DO ZABAWY! Za każdy nakręcony film, na którym pokazujesz jak coś UMIESZ – gwarantowana PUBLICZNA POCHWAŁA, a za sprężynkę -> NAGRODA NIESPODZIANKA!!!

9 responses to “Przybor donosi: Ja też UMIEM…

  1. john alabama Wrzesień 6, 2009 o 11:41 pm

    internet oszalał na punkcie ja też umiem!!!!

  2. jdrq Wrzesień 7, 2009 o 12:01 am

    brawo dla Bertora!
    jestescie siłaczami!

    jak bylem mały robiłem szpagatę

  3. jdrq Wrzesień 7, 2009 o 12:03 am

    przygi na tym rozpixelowanym jutubie wyglada jak ten gosc co mial wziac cyganow na pokoj

  4. przygi Wrzesień 7, 2009 o 5:01 am

    chcialem napisac: wcale nie. ale obejrzalem to i masz racje drogi jedrku :/

  5. przygi Wrzesień 7, 2009 o 5:04 am

    aaaaaaa zapomnialem napisac. alabama jestes mistrzem obrazkow !! i te wybuchy 🙂

  6. pompon69 Wrzesień 7, 2009 o 9:32 am

    Przybor donosi: ja też umiem tanczyc 😉

  7. john alabama Wrzesień 7, 2009 o 10:07 am

    fully flared 2 here we come!!!!!!!!

  8. przygi Wrzesień 7, 2009 o 8:06 pm

    pompon69: „Przybor donosi: ja też umiem tanczyc ”
    ponizej pasa 😦

  9. john alabama Wrzesień 7, 2009 o 8:45 pm

    przybor donosi:
    ‚pompon69: “Przybor donosi: ja też umiem tanczyc ”
    ponizej pasa’

Skomentuj

