UWAGA! potrzebna POMOC!!

Ten pan potrzebuje pomocy!

Zepsul mu sie komp. By go naprawic i uratowac jego dane potrzebujemy:

  • Dysk twardy przenośny z ok. 80 GB wolnego miejsca.

I to tyle co nie! 🙂 niech nam ktoś pożyczy na kilka godzin byśmy mogli to naprawić!!!

Proosiiiimyyyyyy.

11 responses to “UWAGA! potrzebna POMOC!!

  1. przygi Wrzesień 4, 2009 o 4:02 pm

    do bulwy zagadajcie. wrocil z norge i ma przenosny dysk jakis dupny, ale nie wiem ile ma tam placu tera

  2. Albert Maine Wrzesień 4, 2009 o 4:50 pm

    ja mam… no ino ze ja we wro jestem 😦

  3. ten typ pan Wrzesień 4, 2009 o 5:04 pm

    wyglada na to, ze niestety winny jest zepsuty dysk twardy, ktory nie wytrzymal wycieczki. Zatem w celu uratowania moich baaaaaaaaaaaaardzo cennych danych nie obejdzie sie bez: przejsciowki na sata i programu ontrack disc recovery :] ale tego, domyslam sie, nie posiada raczej nikt

  4. john alabama Wrzesień 4, 2009 o 5:18 pm

    ja mam ontrack disc recovery

  5. jdrq Wrzesień 4, 2009 o 6:21 pm

    ja mam 2 x 1TB na dyskach. elo

  6. b00lwa Wrzesień 5, 2009 o 6:42 pm

    nie wiem co oznaczaja te wasze magiczne angielskie nazwy i skroty ale jak chcecie ten dysk to dajcie znać

  7. jdrq Wrzesień 6, 2009 o 2:27 pm

    1 TB oznacza w skrocie jeden terabajt, czyli miliard kilobajtow. chociaz nie mowi sie kilobajty tylko kilobity – slyszalem ostatnio ze jakis kumaty infomajster tak mowil.
    2x1TB oznacza wiec ni mniej ni wiecej tylko 2 miliardy kilobitów. elo Boolwa!

  8. john alabama Wrzesień 6, 2009 o 2:35 pm

    jeden bajt to 8 bitów. bajt to taki elektroniczny znak. tyle pamięci zajmuje jeden znak. bajt. bit może mieć wartość 0 albo 1.

  9. przygi Wrzesień 6, 2009 o 9:19 pm

    ah te informatycznie ciekawostki

  10. jdrq Wrzesień 6, 2009 o 9:28 pm

    dowaliles alabama. połkłes przynęte.

  11. jdrq Wrzesień 6, 2009 o 9:28 pm

    widzisz moj awatar? mniej wiecej tak wygladalem jak czytalem Twoja odpowiedz. w sumie zawsze tak wygladam jak czytam Twoje posty/komenty.

Skomentuj

