I’m 18, Do I Have Potential??

Historia jest nastepująca. Na pewnym forum, dotyczącym bodybildingu (siemka koksy, plecy sie same nie zrobią), pewien kolo, przypominający aparycją Pedra z naszego ulubionego filmu Napoleon Dynamite, zapostował swoje zdjęcie w dość ciekawej pozycji oraz następujące pytanie:

I’m 18, Do I Have Potential??

Post ten szybko rozszedł się w internecie i spowodował lawinę twórczości mistrzów fotoszopów paitów i innych.
Poniżej całkiem zabawne efekty.

Na koniec jeszcze YouTubowa kompilacja:

A dla wytrwałych lub ekstremalnie znudzonych ŹRÓDŁO
Ponad 200 stron wypełnionych wspaniałymi dziełami internautów!!!

Uważajcie co postujecie w internecie!!!

POTENTIAL KID!!!

Reklamy

4 responses to “I’m 18, Do I Have Potential??

  1. vincent di onofrio Sierpień 19, 2009 o 10:04 am

    Ja juz jestem nauczony doswiadczeniem „Hi, this is Marek from Poland”, iz trzeba dobrze sie zastanowic nim sie cos umiesci 🙂

  2. Rumaro Sierpień 19, 2009 o 10:31 pm

    Oczywiscie to ja pisalem, a nie ten kolo co wbija mi na kompa i zmienia ustawienia 😛

  3. Rumaro Sierpień 19, 2009 o 11:30 pm

    pisalem to ja, vincent di onofrio

  4. Rumaro di onforio Sierpień 21, 2009 o 11:35 am

    Hi this is Marek from Poland.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: