Wkurwiające aktorki

Właśnie skończyłem oglądać całkiem niezły film pod tytułem Bully. Denerwowało mnie to, że wszyscy byli tam naćpani albo tak sie zachowywali. Ale główna bohaterka Lisa(w tej roli Rachel Miner) natchnęła mnie swoją grą aktorską i przede wszystkim swoim wkurwiającym do granic możliwości głosem do napisania tego posta. Nie umiem niestety odnaleźć żadnego filmiku ukazującego istotę rzeczy,  jednak przypomniał mi się inny fenomenalny film,  mianowicie Magnolia z najbardziej znienawidzoną przezemnie aktorką świata – Julianne Moore.  Oto próbka tego co prezentuje sobą aktora w tym filmie. Jest to połączenie pisku z płaczem, wykrzywianiem twarzy na setki różnych sposobów, krzykiem i zawodzeniem. Wiadomo, że przez trzy minuty skrótu nikogo to nie zdenerwuje, ale zachęcam do wytrzymania całego filmu.

Fajowe krzyki zaczynają się od sceny w aptece.

One response to “Wkurwiające aktorki

  1. jdrq Sierpień 5, 2009 o 4:03 pm

    aaaaaaaaaaaaaa!!! Roomak – trafiasz w sedno! Po obejrzeniu Magnolii totalnie jom znienawidzilem!!!!!!!

Skomentuj

