Monthly Archives: Sierpień 2009

na szybko

atlas sound – walkabout (feat. panda bear)

Strasznie polecam film. Jest wolny ale klimatyczny i wyjątkowy. Trailer zupełnie nie pasuje i nie warto go oglądać.

Ładne rzeczory

Ładny klip + ładna nutka.

Dedykuje wszystkim dziewczynom w których sie ostatnio zakochałem 😉

PS. PRZYBOR DONOSI: JA TEŻ UMIEM SPRENŻYNKĘ!!!11

krótka piłka jeb jeb jeb i skończył fikać

Blooming v.s Oriente Petrolero, liga boliwijska. Zgapione ze sport.pl, ale nie wiem czy wszyscy na to wchodzą więc wrzucam tutaj.

Dawno nie użyłem tego zwrotu, ale chyba najwyższa pora. To po prostu BEZPOŚREDNI KOP W RYJ.

Przybor donosi: ‚Wczoraj Madonna – dziś sataniści’ (SZOK!)

Bez zbędnych słów – oglądać. spal krzyż, yyy pal krzyż.

no dobra, trochę słów:

ogólnie najki, głównie airmax’y. Panowie z Lublina wzięli się za akcję przeciwko obrażaniu uczuć religijnych chrześcijan.


‚Niedawno byliśmy świadkami koncertu „Madonny” w Warszawie.Parę dni później w Lublinie zostały rozlepione bluźniercze plakaty informujące o satanistycznym koncercie w Bychawie. Podejrzewamy, że za promocją koncertu kryje się t.zw. Nowa Lewica.’

w rozwinięciu więcej o satanistach i bonus o MADONNIE :D:D (jest najlepszy i jest wstawka o frajerach)


Read more of this post

domy biznesy

Serio! WBIJAĆ!

.

Read more of this post

spike jonze jest super ekstra #3

Na począteczek ognisty teledysk dla grupy WAX.

  • WAX – California

A na deser dwie świeżutkie reklamy Spike’a z Bradem Pittem w roli głównej:

Read more of this post

Robi mu walenie konia

Niektorzy z nas już to przeżyli, choc chyba w nieco innej formie.

I’m 18, Do I Have Potential??

Historia jest nastepująca. Na pewnym forum, dotyczącym bodybildingu (siemka koksy, plecy sie same nie zrobią), pewien kolo, przypominający aparycją Pedra z naszego ulubionego filmu Napoleon Dynamite, zapostował swoje zdjęcie w dość ciekawej pozycji oraz następujące pytanie:

I’m 18, Do I Have Potential??

Post ten szybko rozszedł się w internecie i spowodował lawinę twórczości mistrzów fotoszopów paitów i innych.
Poniżej całkiem zabawne efekty.

Read more of this post

Dexter season 4 + PomponExtras

Znajdź różnice #1

Zaczynam nową serię obrazkową.

Inspiracją pierwszej zagadki jest moja niedawno zakończona podróż do szokującej azji (o której może kiedyś pojawi się jakiś post).

Znajdź różnice!

???