tera mnie to wali!

Z racji sezonu ogórkowego, przeciwności losu i smutnej jak pizda pogody oddaję się rozrywkom domowym. Żeby się przypadkiem intelektualnie nie przegrzać, czwarty dzień tygodnia poświęciłem sztuce ludycznej, bliskiej nam – pracującym i uczącym się fachu ludziom miasta. Nie ukrywam, że zniesienie z Polsatu (a potem Polsatu2) kultowego szoł „Disco Relaks” zmieniło moje niedziele bezpowrotnie a miszczów życia z Topless, Akcent czy Fokus widuję już tylko w internecie (lub słucham podczas pompowania materaca – pozdro rumaro).

Przypomniał mi się jednak filmik, który niejako redefiniuje pojęcie Disco Polo – można powiedzieć, wprowadza ten gatunek na salony. Teraz znów polish disco staje się modne, przestaje być pośmiewiskiem czy weselnym rodzynkiem, wkracza do mainstreamu – znów jest przez wielu traktowane na serio. Polecam doczekać do końca – to się nazywa PERFORMANCE:

Na koniec dedykacja. Wzorem chrześcijańskiego etosu odpowiem dobrem za zło. Dla was, KURWY OSIEDLOWE, ZŁODZIEJE, SZUJE, CHAMY i CHUJE, wy, którzy włamaliście się do mojej fury na ul. Nasypowej, wy, którzy więźniów we więzieniu więzicie, dla was ta słodka kotka:

P.S. Panna śpiewająca na tle tirów – co za ubaw.

2 responses to “tera mnie to wali!

  1. pompon69 Czerwiec 25, 2009 o 5:54 pm

    Tera mnie to wali znałem, ale nie wiedziałem ze to az takie bossy szyku luzu i zachodniej styklówki.

    Jump ma przesłanie, bardzo dobre video.

  2. rumaro Czerwiec 25, 2009 o 9:43 pm

    Totalny spontan, luz.

Skomentuj

