mistrzowie chilloutu #3

Jak część z was wie, byłem ostatnio w kraju słutana, maczety i ayranu – TURCJI.
Moze jak bedzie mi sie chciało to napisze tu co nieco o moich przygodach, jak narazie skupie sie na uchwyconych przeze mnie mistrzach czilu.

Oto pierwsi masterzy – uprawiają czil pod trubuną toru Formuły 1 (jak mawiał klasyk – ‚F1 to sport dla miliarderów. I tego sie trzymajmy’)

Ale prawdziwy BOSS, ukaże sie waszym oczom po rozwinięciu posta…

Ten kolo siedział na jednej z bardziej ruchliwych ulic Istambułu.
Z jednej strony zapierdalał 10 cm od jego ramienia non stop trmavay, z drugiej strony maszerowały prawdziwe tłumy. Co zrobił ten mistrz czilautu? Wystawił swoj kozaki fotelik między te 2 prądy komunikacji ludzkiej, zapalił sobie faje i czilował. Pozajcie prawdziwego słutana chilloutu i jesli macie odwage, spojrzcie mu glęboko w oczy…

11 responses to “mistrzowie chilloutu #3

  1. john alabama Czerwiec 9, 2009 o 7:38 pm

    cudowny post, i szczygieł zawitał na bloga£!!!! 😀 super!

  2. 120daysodomy Czerwiec 9, 2009 o 7:55 pm

    boss, faktycznie, boss.

  3. Albert Maine Czerwiec 9, 2009 o 9:19 pm

    „Z jednej strony zapierdalał 10 cm od jego ramienia non stop trmavay”
    ja tam widze 5 cm.

  4. jdrq Czerwiec 9, 2009 o 9:48 pm

    siema Bertu, dobrze zes wrócil bo Alabumma oszalał.
    probowal jednym kliknieciem ctrl c ctrl v wkleic CALEGO youtuba na wasza strone. na szczescie w pore powstrzymało go uderzenie krupniokiem wozniaka w tyl glowy!

  5. jurekjerem Czerwiec 9, 2009 o 10:28 pm

    mistrz.

  6. john alabama Czerwiec 9, 2009 o 10:51 pm

    najlepsze są pudlomoronailowe powiększenia :D:D:D:D

  7. vincent di onofrio Czerwiec 11, 2009 o 1:15 pm

    „ja tam widze 5 cm.”

    chyba masz cos z oczami, ja tam widze 50cm

  8. Albert Maine Czerwiec 11, 2009 o 2:18 pm

    pewnie to samo mowisz laska jak widza twojego zaganiacza.

  9. jurekjerem Czerwiec 12, 2009 o 11:17 am

    ja jebiĘ, nie mogłem skumać tego zdania, dobrze, że mi j.a. wytłumaczył.

  10. Pingback: mistrzowie chilloutu #8 « hajlajfloryda blog

Skomentuj

